HAKKIMDA

Fotoğrafım
Yanlış anlamayın eşek değilim fakat ne yazık ki üst üste 2 defa hibe almak için sözde danışman firmalar tarafından dolandırıldım olmadık şey başıma geldi. Hibe alma vaatleri ile yanıltıldım ben yandım siz yanmayın diye bütün çabam. Adım Sinan 43 yaşındayım. Adanalıyım.İstanbul’da yaşıyorum.2 çocuğum var.2 yıllık gıda bölümü bitirdim,kendim hakkında diyeceklerim bunlar. Dolandırıcı Danışman Firmalar tarafından 2 defa dolandırıldım.Bu blogda sizleri bu rezil hibe dolandırıcılarına karşı uyarmak ve Devlet yetkililerini bu dolandırıcılara karşı yasal işlemleri başlatmak üzere haddim olmadan göreve çağırmak istedim. Sizler için yaptığım araştırmalar neticesinde elde ettiğim ip uçlarını ve başımdan geçen acı olayı burada paylaşacağım. Benim için iş işten geçti bari siz yanmayın… Telefonda kimse size hibe alamaz .İnternete reklam veren sözde danışman firmalara inanmayın. Hibe Dolandırıcılarının tuzağına düşmemek için aşağıdaki bölümleri okuyabilirsiniz; TSE HİZMET YETERLİLİK BELGELİ VE MARKA TESCİLLİ DOLANDIRICILIK TÜRKİYE BÖYLE DOLANDIRICILIK GÖRMEDİ TÜRKİYE'DE BİR İLK

2 Şubat 2017 Perşembe

PROLİZ DANIŞMANLIK ( TEBRİKLER )



Genel merkezi İzmir  Buca'da olan bu firmamızın http://www.proliz.eu/  web sitesini  sosyal medya  ağlarını ve youtube  videolarını inceledikten sonra  firmayı gizli müşteri  olarak  aradım.Sormuş olduğum sorulara  net ve açık  cevaplar aldım.Bu  firmayı canı gönülden kutlar ve tebrik ederim.

Çok  şükür  ülkemizde  böyle  kaliteli ve işin erbabı danışmanlık  firmaları  var.
Tebrik Ederiz.


Çeşitli konularda proje   hazırlatmak ve görüş almak için firmanın iletişim bilgileri  aşağıda  yer almaktadır;

Proliz Proje Danışmanlık ve Araştırma Ticaret Ltd. Şti.

 

Telefon: 0232 425 56 45 - 0552-425 56 45
Web site  / E-mail:  http://www.proliz.eu    info@proliz.eu
Adres:    Hürriyet Mahallesi Mehmet Akif Caddesi Eroğlu İş Merkezi No:4-6 D.217 Şirinyer Buca İzmir

Şİrket Hakkında;

PROLİZ PROJE DANIŞMANLIK VE ARAŞTIRMA TİC. LTD. ŞTİ. HİZMET LİSTESİ Şirket hakkında: 2007 yılında İzmir’de aynı isimle kurulmuş bir danışmanlık, eğitim ve araştırma şirketidir. Reklam hakkı olan ve başarıyla sonuçlandırdığı 36 hibe projesi, 6-12 ay kurumsal danışmanlık verdiği 11 KOBİ müşterisi, uluslararası ilişkiler ve projeler alanında uzun dönem danışmanlık verdiği 6 Belediye, 200 saat katılım belgeli eğitim, yaklaşık 600 saat seminer-çalıştay-eğitim, 10 bin sayfa üzerinde yeminli çeviri deneyimi ve yüksek meblağda resmi İş Bitirme Belgesi vardır.

Proje Hazırlama  Uzmanlık Alanları;

  AB Erasmus+ Gençlik Hibe Programı: Kısa dönemli hareketlilik projeleri (daha önce deneyimi olmayan kurumlara yılda en az 4 proje sunması önerilmektedir), uzun dönemli Avrupa Gönüllü Hizmeti hazırlık, bilgilendirme, akreditasyon başvurusu ve ilk projenin yazımı 
 AB Erasmus+ Leonardo Da Vinci Mesleki Eğitim ve Grudvig Yetişkin Eğitimi proje yazımı 
 AB Erasmus+ Gençlik AGH-Avrupa Gönüllü Hizmeti proje yazımı ve uygulaması 
 AB İPA MFİB Hibe Programları–projeler İngilizce ve yabancı ortaklı yazılmaktadır. 
 Kalkınma Ajansı Çağrı Usulü Programlar için proje yazımı ve proje süresince uygulama danışmanlığı  Kalkınma ajansı DFD-Doğrudan Faaliyet Desteği ve Teknik Destek proje yazımı
 KOSGEB Programlarına yönelik KOBİ Proje Destek Programı, KOBİGEL Programı, Arge ve Endüstriyel Uygulama Programı, İşbirliği Güçbirliği Programı proje yazım ve uygulama danışmanlığı  Kardeş Şehir çalışmaları 
 Turizm Bakanlığı festival desteği başvurusu 
 Girişimcilik Eğitimleri başvuru ve ilk eğitimin verilmesi 
 İŞGEM Desteklerine yönelik proje yazım ve uygulama danışmanlığı
 İPARD Yatırım Projeleri Yazımı ve uygulama danışmanlığı 

Kısaca bir KOBİ'nin  bütün iş ve işlemleri. :)

Bu firma ayrıca aşağıda  belirtilen hizmetlerdi sunmaktadır;

ARAŞTIRMA VE KURUMSALLAŞMA HİZMETLERİ
  Profesyonel SWOT Analizi Çalışması: En az 8 paydaş/rakip işletme ve ortalama 15 kurum çalışanı 
 Tüketici alışkanlıkları veya istenen konularda en az 1000 katılımcılı anket çalışması 
 Müşteriye ait Türkçe ve İngilizce YouTube Kanalı açılması, Profesyonel İşletme Tanıtım SunumuTürkçe ve İngilizce en az 15 slayt, sunumun yayınlanması, YouTube kanalına her hafta müşteriyi tanıtan bir video eklenmesi ve kanalın Twitter bağlantısının yönetimi 
 Uluslararası fuarlar ve uluslararası yazışmalar için Yeminli Tercüman Desteği 
 Kurumsallaşma Danışmanlığı: Departman Oluşturma (satış, pazarlama, satın alma, finans, insan kaynakları, stok, depo, sevkiyat, üretim) 
 Markalaşma Danışmanlığı: Tüketici algısı, marka konumlandırma, uluslararası marka imajı, görsel uygulama, stratejik slogan uygulamaları 

EĞİTİM HİZMETLERİ 
 Ulusal ve uluslararası Hibe Programları ve Proje Yazma Eğitimi: 21 saat en fazla 8 katılımcı 
 İleri Excel Uygulamaları Eğitimi: Lütfen Ekteki Belgeyi inceleyiniz. 
 Stratejik Pazarlama Eğitimi: 32 saat, katılımcı sınırlaması yok 
 Müzakere, Büyük Pazarlıklar ve Mülakat Teknikleri Eğitimi: 16 saat, katılımcı sınırlaması yok 
 Girişimcilik Eğitimleri: 70 saat, katılımcı sınırlaması 20 kişi.  


1 yorum: