HAKKIMDA

Fotoğrafım
Yanlış anlamayın eşek değilim fakat ne yazık ki üst üste 2 defa hibe almak için sözde danışman firmalar tarafından dolandırıldım olmadık şey başıma geldi. Hibe alma vaatleri ile yanıltıldım ben yandım siz yanmayın diye bütün çabam. Adım Sinan 43 yaşındayım. Adanalıyım.İstanbul’da yaşıyorum.2 çocuğum var.2 yıllık gıda bölümü bitirdim,kendim hakkında diyeceklerim bunlar. Dolandırıcı Danışman Firmalar tarafından 2 defa dolandırıldım.Bu blogda sizleri bu rezil hibe dolandırıcılarına karşı uyarmak ve Devlet yetkililerini bu dolandırıcılara karşı yasal işlemleri başlatmak üzere haddim olmadan göreve çağırmak istedim. Sizler için yaptığım araştırmalar neticesinde elde ettiğim ip uçlarını ve başımdan geçen acı olayı burada paylaşacağım. Benim için iş işten geçti bari siz yanmayın… Telefonda kimse size hibe alamaz .İnternete reklam veren sözde danışman firmalara inanmayın. Hibe Dolandırıcılarının tuzağına düşmemek için aşağıdaki bölümleri okuyabilirsiniz; TSE HİZMET YETERLİLİK BELGELİ VE MARKA TESCİLLİ DOLANDIRICILIK TÜRKİYE BÖYLE DOLANDIRICILIK GÖRMEDİ TÜRKİYE'DE BİR İLK

28 Kasım 2015 Cumartesi

TÜRKİYE BÖYLE DOLANDIRICILIK GÖRMEDİ TÜRKİYE’DE BİR İLK




Hibe Dolandırıcıları Çağ Atladı !
Ve Bir Soru ?




TKDK Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme kurumu ve tarım hayvancılık konusunda Devlete bağlı olan  ve hibe  desteği sağlayan bir kamu kurumudur.Bu kurumun hibe desteklerini araştırmaş için bende sizin gibi öncelikle İnternete giriyorum fakat nitelikli hibe  dolandırıcılardan ,TKDK kurumunun resmi web sitesine girmek  ne mümkün !!!!

İnternete giriyorum TKDK’nı  sitesine  girmek için google ‘a TKDK yazıyorum ,adamın biri  web sitesi kurmuş www.tdkk.com  ve google reklam vermiş, kamu kurumundan önce 1. Sayfada en üstte çıkıyor.Sen veya  ben TKDK ‘yı ararken bilmeden dolandırıcıların TDKK adlı sitesine giriyoruz(sadece 1-2 harf farklı) yani hibe dolandırıcılarının tuzağına düşüyoruz.Üstelik dolandırıcı kendini tkdk gibi tanıyor.( Son 3-4  yıldır bu çeşit hibe dolandırıcılık şekli  tavan yapmış  durumda )

Siz  siz olun internet reklamlarına ince eleyip sık dokumadan asla  güvenmeyin. Hibe Dolandırıcılarının yaptığı siteye giriyorum ,siteyi okuyorsun Adam KOCA KOCA PUNTOLAR İLE  YAZMIŞ ‘’ TSE HİZMET YETERLİLİK BELGELİ, MARKA TESCİLLİ DANIŞMANLIĞIMIZLA SİZE KOSGEB’DEN İŞ MAKİNESİ  DESTEĞİ ALIYORUZ. Bi aralar  cep telefonu  satışı moda olmuştu. 2.500 tl ‘lik  cep telefonu internetten 250 tl’ye  satılıyordu. Kargo  geliyordu içinde  ‘’ salatalık’’ çıkıyordu.Buda onun aynısı ( fakat bu defa aldığın salatalık  gö...z te  kesinlikle açılıyor.. )

KOSGEB Genç Çiftçiye Hibe Destekli Traktör  veriyor. ( Külliyen  yalan !, KOSGEB Destek veriyor ama  ne genç çiftçiye, ne solucan gübresine , ne  tarıma, hayvancılığa nede  traktöre  nede iş makinesine.İnternete yüzlerce web sitede  bu ve bunun gibi asılsız bilgiler ve google reklamlı ile 10'larca Hibe Dolandırıcısı sözde firma var.İşini iyi bilen ve yapanlar yapanlar  hariç.(Örneğin , PROLİZ Danışmanlık)

You tubeye giriyorum KOSGEB yazıyorum. KOSGEB Müdürü Basın Açıklamasını İzleyeceğim Bakan konuşma  yapıyor birden KOBİKALKINMAX diye ,sözde danışmanlık firması fakat işi gücü  dolandırıclık olan firmaların reklam çıkıyor. Bence google veya facebook  vb. dijital reklam  mecraları  dolandırıcı olan firmaların reklamlarını yayınlamamalı.

Bir çoğumuz  google’a KOSGEB  yazdığında  ,KOSGEB Resmi sitesine girdiğini sanıp google’da üst sıralarda çıkan hibe dolandırıcısı firmaların web sitesine girer ve ne olduğunu bile  anlamadan Hibe Dolandırıcılarının tuzağına düşer bu kesindir, bende öyle  dolandırıldım zaten.Bu dolandırıcı firmalar bu yöntem ile yüz binlerce insanı dolandırdı bunlardan biri sakın siz olmayın!!(dile kolay 240.000 insan dolandırılmış )

Bu dolandırıcı firmaların belli başlı adları var KOBİ Kalkınma Bankası, ,KOBİKOSGEB,KOBİMFİNANS vb. hepside TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi almış ve Marka Tescilleri var ,bunların  hepsi sizi  etkilemek için birer ilizyon aman diyim size  TSE Hizmet Yeterlilik Belgeli ve Marka Tecilli olsun bunlara  sakın inanmayın. Abicim TSE Hizmet Yeterlilik belgesin olan firmanın binlerce şikayeti olur mu ? İnternet neredeyse hibe dolandırıcısı firmalara yazılan şikayetlerden dolayı patlama yaşanıyor.Herkes  lanet etmiş onlara.Bir kişi bulamadım o hibe dolandırıcısı firmalara Allah Razı Olsun bize hibe  desteği almamız  konusunda katkı sağladılar diyen )

İnsanımız  artık eskisi gibi değil '' daha  bilinçlı ben yandım siz yanmayın diye  her  yere yazmışlar demişler  bu adamlar  dolandırıcı sakın inanmayın.Bu adamlar bir şey bilmiyor , bu adamların asıl derdi dolandırıcılık, bu adamalar bize olmayan  destekleri  ve olmayan  şeyleri anlatıyorlar vb.....

İnsanlar bu dolandırıcı firmaları korkmadan çekinmeden her yere yazmışlar ve her yere duyurmuşlar.
Fakat onlar hala google  reklam  verip kamu kurumu veya  danışman firma olduklarını söyleyip ( en tehlikeli ve sinsi olanları ise güler yüzlü şeytan olan yani görünürde danışmanlık firması  gibi görünmeye çalışan fakat Nitelikli Dolandırıcılık yapanlar, İşte onlar çok tehlikeli , adam öyle bir  halisinasyona girmiş ki kendini  gerçekten de insanlara  yardım  ettiğini sanan,insanların ve KOBİ'lerin hibe  desteğine erişiminde  destek olduğunu sanıyor ve Türkiye'nin 2013  hayallerine ulaşmak için hizmet ve katkı sunduğunu sanıyor. Kardeşim insanlar  sen ve senin gibi firmalardan şikayet ediyor.Sen ve senin gibi sözde  danışman firmalar Nitelikli Dolandırıcısınız.
Neyseki bu ve benzeri firmalar  genelde piyasan 15-16 milyon ( 15-16 trilyon vurduktan sonra  yakalanıyor )
Bakınız  örnek; 2-3 haftada 2 Milyon ( 2 trilyon  vuran bir firma Tekirdağ Çorlu'da  telesekreter kızları ile hib dolandırıcılığı  yaparken suç üstü yakalandı. )

33 Kadınla KOBİ Kredisi  Vereceğiz Soygunu. Sadece 2 haftada 2.000.000 (2 Milyon Vurmuşlar . Kaynak ; Milliyet Haber.)

İnşallah hepsi böyle  yakalanır ve çökertilir.Ama açık söyliyim  bu yöntem ile  hibe dolandırıcılığı yapan firma  sayısında 2016 yılında patlama  yaptı.Şuan piyasa hibe alacaklarını vaat eden 500'ün üstünde hibe  dolandırıcısı firma ve kişi var.Fakat en tehlikeli olanlar legal  görünümlü ve bu işi TSE ve marka  tescili alacak kadar ileri taşıyanlar.Esnafın asıl  kanını emenler onlar.Tam bir Nitelikli Dolandırıcılık !

İnsanlar hibe desteği alacakları vaatleri ile dolandırmaktadırlar. Bu  sözde danışmanlık firmaları  TSE Hizmet Yeterlilik Belgeleri olduğunu söyleyip insanları hibe alma  vaatleri ile TSE belgesi ile dolandırıyor. Kılıfı da hazır TSE Belgeliyiz. Ulan eşşe oğlu eşek hibe  danışmanlığı  yapmak için TSE belgesi veya  marka  tesciline gerek yok ki.( bunu da sonradan öğrendim) Aklınca benim TSE belgem var ,marka tescilim var diyip kelime oyunları ile millete ilizyon yapıp resmi bir kurum veya  Devlet tarafından onaylı resmi bir danışmanlık firma havası veriyorlar.Sen kimi kandırıyorsun TSE belgem var diye.Sen bu halkı eşek mi sandın. Yeter düşün artık bu halkın  yakasından ! Üstelik KOBİ Danışmanlığı  yapmak için TSE Belgesine ve Marka Tesciline   gerek yok bu hibe dolandrıcıları hibeden ve hibe  desteklerinden işte o kadar bihaberler.

Bu hibe dolandırıcıları
Utanmadan sosyal  medya  hesapları açmış  ve sahte  bir isim uydurmuşlar KOBİ KALKINMA BİRİMİ  diye  , bakıryorsun 450.000 takipçisi var ama  ne hikmetse  bu dolandırıcı danışman firmanın bir tek tivitine bile  bu 450.000 takipçiden bir  Allah’ın kulu bile  cevap yazmamış ……..Hani sizin 600  referansınız vardı.Biri bile  size  -İNCİ Hanım sağ olun sizin desteğiniz ile çokkk hibe  aldık Allah razı olsun sizden dememiş.
Bırakın 450.000 takipçiden  yazı  yazanı , kardeşim  1  tane   beğenin yok sosyal medya paylaşımlarınızda.Sen kime ne  anlatıyorsun  TSE Belgeli ve Marka Tescilli İNCİ Hanım Danışmanlık görünüşte danışman firması fakat özde  hibe  dolandırıcısı. 

Adamlardaki inovasyona bak be Danışmanlık Sektörü ile Dolandırıcılık Sektörünü nasılda harmanlamışlar.


Birde utanmadan sıkılmadan bu hibe dolandırıcıları web site ve  sosyal medya hesaplarında şunu söylüyor;  IP  adresiniz alındı olumsuz  yorum  yazarsanız veya sizi dolandırdığımızı kimseye  söyleseniz sizi  mahkemeye veririz.
Bu dolandırıcılar var ya bu dolandırıcılar esnafı,yatırımcıyı  facebook ve google reklamları ile www.kosgebkobikalkınmabirimi.com  vb. sitesine çekiyor orada  hibe vaatleri ile yok girişimcilik kursu ile yok Avrupa Birliği hibe vaatleri ile  dolandırıyor.Sonra bu olanları ve sen başka yerde paylaşma  diye  seni mahkeme ile  tehdit ediyor.Beni  mahkemeye verin ulan ! Size  780 tl KOSGEB Girişimcilik Desteği alacağım diye KOSGEB Girişimcilik Sertifikası Parası  verdim. Üstüne üstelik  beni 5 ay aramadınız ve sizi aradığımda ise   bana  daha hiçbir hizmet sunmadan 1.800 tl  daha ( 3 ay içinde etti 8 ay) para kopardınız.Anamı sikip  hayallerimle  oynadınız, bende sizi  duyurmazsam adam değilim.

Ben bunu sizin yanınıza bırakır mıyım ?

O danışmanlık firması  bana  ne mi yaptı ?

İstanbul’da yaşıyorum ve yeni bir iş yeri açmak için KOSGEB'in Destek sunduğunu duydum,internete kosgeb  yazınca malum  dolandırıcı firmalardan en süslüsü ile  karşılatım.Bu dolandırıcıların ise google  reklam verip  google 'da KOSGEB'den önce çıkıyorlar.Bende durumdan habersizim, kosgeb diye  malum danışman firmanın web sitesine girdim ve olanlar oldu...........
Bu dolandırıcı firma önce kendini  bana KOSGEB diye tanıttı,  KOSGEB Girişimcilik Eğitimlerine katılmadan bana  KOSGEB Girişimcilik Belgesi düzenledi. (Söyledikerine göre eğitime fiili olarak katılmak gerekmiyor muşş, eğitimler internet üzerinden  veriliyormuş.Telesekreter kızları benim yerime internetten  katılacakmış bu eğitimlere.Sonra öğrendim ki  kazın ayağı öyle değilmiş.
Beni bilmeden yanlış yollara sevk etti.Bana verdiği KOSGEB Girişimcilik Eğitimi sertifikası da en sonunda sahte çıktı.Meğer  beni olmayan bir KOSGEB Girişimcilik kursuna  yazmışsınız sonra bu kursta olanlar olmuş ve sizin yüzünüzden KOSGEB ,iş yerim hakkında işlem  başlattı.Başıma  gelenler  sadece bunlar  değil, sizin yüzünüzden KOSGEB Girişimci iş planım KOSGEB Kurulunda red edildi.İNCİ hanım  benim iş plan projemi eksik ve yanlış hazırlamış. KOSGEB Kurulunda red aldım sonrada ÇOK DEĞERLİ DANIŞMAN FİRMAM bana  başka bir iş yeri açın dedi  ve 45.000 tl’ye sizin dediğiniz gibi Dönerci açtım ve iş planım KOSGEB tarafından onaylansın diye sizin yanlış yazdığınız iş planından dolayı 4 ay boyunca 500 defa KOSGEB’e gittim geldim  tam projem  geçti derken sil baştan başa  döndüm…Meğer  bana katılmadan girişimcilik sertifikası alan danışmanlık firması, Benim fiili olarak  katılmadığım KOSGEB Girişimcilik Kursundan bana  düzenlemiş olduğu KOSGEB Girişimcilik Eğitimini Düzenleyen dernek Fötücü çıktı ve  OHAL Kararnamesi ile  kapatıldı soruşturma geçirdi,sizin yüzünüzden benimde adım  geçiyor.Ben  bunca sıkıntı ve derdimle  ne yapacağım bilemiyorum.Sizin internetteki o süslü google reklamlarınıza tıkladım  hayatım sikildi.Özet bu.

Ha  bu  arada sonrdan öğrendim ki  KOSGEB iş planı yazmak o kadar zor değilmiş.Üstelik buna  rağmen benim iş planımı  yanlış ve eksik hazırlamışsınız.Buradan bütün girişimcilere bir  tavsiye  alın kendi iş planınızı  oturup  kendiniz  yazın ve kimseye bunun için para ödemeyin buna  gerek yok.

Siz siz olun sakın benim gibi internet reklamlarına inanıp  kosgeb girişimcilik desteği hibe vaatleri ile dolandırıcıların eline düşmeyin ,her şeyinizi kaybedersiniz.

Bu dolandırıcı firmalar kimler mi ?

Bu dolandırıcı firmaların İnternette  yer alan şikayet forumlarında 100’lerce şikayet  ve dolandırıcılık vakası yer almaktadır. Fakat buna rağmen devlet yetkilileri neden bu  nitelikli dolandırıcılık yapanlara-hibe dolandırıcılarına- bir kamu davası açmıyor ve bu utanmaz firmalar hala insanları KOSGEB’den  şu kadar hibeniz  hazır size KOSGEB Girişimcilik Eğitimi sertifikası alacağız diye dolandırmaktadırlar.

Ben elma  dersem siz onun armut olduğunu bilirsiniz.
Ben sizlere açık açık bu firma dolandırıcıdır diyem , firma ismi söyleyemem ve bu sitede herkes kendi yazısından mesuldur. Ben zaten dava açtım hukuki olarak  maddi ve manevi olarak  tazminatımı alacağım er yada geç.


Türkiye Böyle Nitelikli Dolandırıcılık Görmedi !

İnternette 1. Sayfa 1. Sırada  Profesyonel KOSGEB Dolandırıcılığı

Merak edenler ise  önce  google hibe desteği veren bir kurum KOSGEB yazın ve google  1. Sayfa 1. Sırada  yani resmi kurum olan KOSGEB’inde üstündeçıkan  sözde danışman firmalara  bakın.Bu firmaları not edin daha sonra www.şikayetvar.com ‘da bu firmalar hakkında yazılan on binlerce şikayet ve dolandırıcılık yazılarını okuyun.

Google KOSGEB yazıp bu  dolandırıcı firmaları  görebilirsiniz.İsteyen  bu firmaları  hemen arasın, size 2 sn’de telesekreter kızları ile telefonda 150.000 tl hibe kredi desteği alsınlar.Arkadaş telefonda  nasıl hibe alınıyor ? Sen  hangi  kafayı  yaşıyorsun.Bu dolandırıcı sözde danışman firmaların kendi internet sitelerine koyduğu veya youtubeye koydukları, kendi sözde danışman fakat özde dolandırıcı olan firmalarının tanıtım videolarını izliyorum ; 1 odaya 10  tane telesekreter kız koymuşlar   ve google  reklam vermişler insanlar KOSGEB diye onları arıyor ve onlarda  telefonda  2 sn’de 150.000 tl hibe  desteği alıyorlar.Bunlara  sakın inanmayın.

Bu  dolandırıcılardan bazıları çökertildi  aşağıda inceleyiniz;

http://www.hurriyet.com.tr/cagri-merkezli-dolandirici-sebekesi-23361520
Bu çökertilen  firma 2 ayda 2 milyon tl esnafımın  cebinden hibe  vaatleri ile  para vurmuş.Haberde var.


Birde utanmadan sıkılmadan bu dolandırıcılar kendilerini Türkiye’nin ilk ve tek  KOBİ Danışmanı  firması olarak  anlatıp bu modeller çok kişiye hibe alıp(kandırıp  dolandırdık.Buradan hodri meydan referanslarınız gerçekten de doğru ise bunların iletişim bilgilerini ve bu firmalara  kesmiş olduğunuz  faturaları  gösterin.İNANALIM:)  )övünüyorlar. Ulan sikik , danışman firmanızı anlatan  videolarınızda  aynı  masada  farklı açılar ile  farklı telesekreter kızları oturtup   KOBİKALKINMA  MERKEZİ  şöyledir, böyledir diye  neden algı ilizyonu yapıyorsun.Kendi  firma facebook sayfanda çalışanlarının( telesekreter kızların) yaptığı olumlu yorumları sanki hizmet sunduğun müşteriler  yapmış  gibi neden insanları  kandırıyorsun.Sırayla aynı masada 5  telesekreter kız insanlara proje uzmanı diye tiyatro yapıyor.Neyse ki böyle Koordineli Dolandırıcılar çökertiliyor) Bu milletin  salak mı sanıyorsunuz siz.Bir siz mi akıllısınız. Ey KOBİKALKINMAX firmasının çok akıllı Çakma CEO ‘su  !  Hayatınız yalan ulan sizin. 

Birde  utanmadan sıkılmadan para ile özel  radyo  programı  satın alıp bu programda sanki önemli bir  danışmanlık firmasıymış  gibi , ve sanki dolandırıcı onlar değil bir  başkasıymış gibi  ‘’Dolandırıcı Firmalara Dikkat Edin’’ diye insanları kandırmaya  ve insanların  başka tarafa  bakmasını sağlamaya çalışıyorsunuz.Ulan it oğlu it insanlar asıl sana  dikkat etsin.Türkiye Böyle Dolandırıcılık  Görmedi ! Sen ve  senin gibi  2-3 firma  sadece işletme ve girişimcileri dolandırıyor. KOSGEB başta olmak üzere  bütün kamu kurum ve kuruluşları sen ve senin gibi 2-3  sözde danışman fakat özde hibe  dolandırıcısı firma için yapıyor o kamu spotlarını ve uyarı  bannerlerini.  Bunu sende  biliyorsun ve bu sebeple  internet sitende biz dergi satmıyoruz, biz kimseyi aramıyoruz  diyorsun.
Sen  hem  dergi satıyorsun
Hem  insanlara sms  atıyorsun
Hemde google reklam verip insanların KOSGEB vb. kamu kurumlarına gireceği  yerde  senin sitene girmelerini  sağlayıp  dolandırıyorsun. Bunları bilmediğimizi mi sanıyorsun ?

Ben  buradan devlet  yetkililerine  sesleniyorum. Son 4-5 yıldır ülkemiz  can damarlarına şişkin kanlı bir kene  gibi yapışıp esnafı dolandıran  bu düzenbaz sözde hibe danışmanı firmalar  neden incelenmiyor. Google  reklam  maliyeti bu dolandırıcı  danışman firmalar için aylık 450.000 – 500 Bin tl  olduğu göz önüne alındığında bu dolandırıcı  firmalar  her ay esnafın cebinden ortalama 14-15 Milyon TL para  vuruyor. Neden buna ses çıkartılmıyor.
Bu hibe dolandırıcılarını tespit edip suç üstü yapmak bu kadar zor mu ?

Hayır oldukça kolay; Google ‘’KOSGEB ‘’ yazın  ve daha  sonra KOSGEB’den( kamu kurumundan) bile önce yani 1. Sırada çıkan-google reklamı veren- sözde  danışman, özde hibe dolandırıcısı firmaları İnceleyin. Size  telefonda KOSGEB  girişimcilik sertifikası  satsınlar, olmayan kosgeb girişimcilik eğitimlerine sizi  yazsınlar ve o çok bilmiş telesekreter kızları ile size Avrupa Birliği Destekli KOSGEB Genç Girişimci Çiftçi Desteği ile 150.000 tl hibe kredi desteği alsınlar.

Bu hibe dolandırıcısı firmaları suçüstü yapmak  bu kadar  basitken   neden Yüce Devletim  ben ve benim gibi on binlerce danışman firma mağdurunu korumadı, oysa bende hibe alıp iş yerimi geliştirip ülkeme  ve kendime  yararlı olacaktım.

Ben sade bir vatandaş olarak google KOSGEB yazdığımda karşıma  çıkan dolandırıcı  sözde hibe danışmanı firmaların nasıl olur da  her ay sadece google  reklamlarına 450.000 – 500 Bin tl  para  bastığını öğrenmek istiyorum. Google’ye  bu parayı  verebilen dolandırıcılar aylık ne kadar   kazanıyor.Vergi ödüyor mu ? Personel SGK’sı tam yatmış mı ? Bu dolandırıcı firmaların her şeyi yasal ve eksiksiz mi? Bu firmaların bunca açığı ve üstüne üstük dolandırıcılıkları ayyuka çıkmışken  neden kamu davası açılmıyor bunlara ?

 TSE Hizmet Yeterlilik Belgeli ve marka  tescilli olan bu profesyonel hibe dolandırıcısı sözde danışmanlık firmasının Devlet yetkilileri tarafından  incelenip araştırılmasını istiyorum.

Bir soru ?

Ayrıca neden işletmemi KOSGEB Veri tabanına  kayıt ettikten 2 gün sonra cep telefonuma dolandırıcı bu aynı hibe dolandırıcıcısı sözde danışman firmalardan  ‘’’…müjde  KOSGEB’den Hibe Desteğiniz Hazırrrr’’’ mesajı geliyor?

KOSGEB Veritabanına kayıt olurken iletişim bilgisi olarak yazdığım cep telefon numaram nasıl 2 gün sonra hibe dolandırıcıcısı sözde danışman firmaların eline  geçiyor ?

Bu soruların cevaplanmasını istiyorum.

Siz siz olun sakın internette size Avrupa Birliği Bakanlığı KOSGEB Tarım Hayvancılık Genç Girişimci Çiftçi Desteği almayı vaat eden bir dolandırıcılara inanmayın. Böyle bir destek yok.Bunu çok pahalıya öğrendim !

Hele  hele  sakın  google’da KOSGEB hibe  desteği ile ilgili araştırma  yaparken KOSGEB ile ilgili kelimeler yazıp  1. Sayfa 1. Sırada çıkan sözde hibe  danışmanı olan firmalara  inanmayın. İnşallah kandırıp dolandırdığınız on binlerce insanın  vebali boynunuza  dolanır taş  gibi  kas katı kesilip Allah’ın  gazabına uğrarsınız.Bakalım o zaman google reklam  verip  milleti  nasıl  hibe  vaatleri ile  dolandıracaksınız.

Yakın  bir  tarihte bu firmaları arayıp size  ses kayıtlarını dinleteceğim ve olmayan destekleri ve hibeleri olmayan kosgeb girişimcilik eğitimlerine  nasıl girişimci yazıp  dolandırdıklarının katınıda sunacağım.


Ayrıca ;

Not: Her TSE Hizmet Yeterlilik Belgeli danışman firma  dolandırıcı değildir.
Not: Her Marka  tescilli  firma  hibe dolandırıcısı değildir.
Not: Google hibe destekleri ile ilgili her reklam veren veya google  reklam veren her  danışman firma  hibe dolandırıcısı  değildir.
Not: Siz kimlerin hibe dolandırıcısı olduğunu çok iyi biliyorsunuz.

Bu arada  unutmadan söyliyim;Geçtiğimiz ay KOSGEB bir  kamu spotu  hazırladı, hibe dolandırıcılarına, cep telefonu sms'lerine, inanmayın bunlar  dolandırıcıdır diye ve bu  video youtubede  yayınlandı.Bu dolandırıcı  firmalar  hemen  youtube’da bu videonun altına yorumlar yazdı, Bizim TSE Yeterlilik Belgemiz  var, biz  sms  atmıyoruz ,biz  şöyleyiz , biz  böyleyiz.Ulan kerhaneci senin yaptığın  belli ettiğin  belli sen kimi kandırıyorusun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder