HAKKIMDA

Fotoğrafım
Yanlış anlamayın eşek değilim fakat ne yazık ki üst üste 2 defa hibe almak için sözde danışman firmalar tarafından dolandırıldım olmadık şey başıma geldi. Hibe alma vaatleri ile yanıltıldım ben yandım siz yanmayın diye bütün çabam. Adım Sinan 43 yaşındayım. Adanalıyım.İstanbul’da yaşıyorum.2 çocuğum var.2 yıllık gıda bölümü bitirdim,kendim hakkında diyeceklerim bunlar. Dolandırıcı Danışman Firmalar tarafından 2 defa dolandırıldım.Bu blogda sizleri bu rezil hibe dolandırıcılarına karşı uyarmak ve Devlet yetkililerini bu dolandırıcılara karşı yasal işlemleri başlatmak üzere haddim olmadan göreve çağırmak istedim. Sizler için yaptığım araştırmalar neticesinde elde ettiğim ip uçlarını ve başımdan geçen acı olayı burada paylaşacağım. Benim için iş işten geçti bari siz yanmayın… Telefonda kimse size hibe alamaz .İnternete reklam veren sözde danışman firmalara inanmayın. Hibe Dolandırıcılarının tuzağına düşmemek için aşağıdaki bölümleri okuyabilirsiniz; TSE HİZMET YETERLİLİK BELGELİ VE MARKA TESCİLLİ DOLANDIRICILIK TÜRKİYE BÖYLE DOLANDIRICILIK GÖRMEDİ TÜRKİYE'DE BİR İLK

26 Ocak 2017 Perşembe

KOBİ KALKINMA MERKEZİ









 Kendilerini KOBİ Hibe Danışmanı olarak  tanıtan ve sıklıkla  google  reklamları ile kurbanlarını seçen bir diğer  dolandırıcılık firmasıda Kobi Kalkınma Merkezi adlı firma bu firma 3-4 benzer web sitesi ile   google  reklam  verip İNC  Girişim ve KOBİ Line  adlı firmalara  rakip olarak  kurulmuş ve benze  yöntemler ile  google  ve facebook  reklamları ile  müşteri çekmektedirler.

Yaptıkları  yöntem çok kolay  google  reklam  verip insanlar  google  KOSGEB veya İstanbul Kalkınma  Ajansı  yazdıklarında  kamu kurmundan önce çıkıyorlar ve  hoooppp   alsana müşteri.









Bu firmalar  web sitelerindende  anlaşılacağı üzere  aynı firmalar.Aşağıdaki ise DEVDES Devlet Destekli adlı  danışman firmanın web sitesi  bir birlerine  ne kadar çok  benziyorlar  değil mi ?




Neyseki geçtiğimiz  aylarda bunlar gibi internet reklamlı hibe  dolandırıcısı firmalardan  biri suç üstü sekreter kızları ile suç üstü  yakalandı.Darısı  diğer dolandırıcı  firmaların başına ;

Bu çökertilen  firma 2 ayda 2 milyon tl esnafımın  cebinden hibe  vaatleri ile  para vurmuş.Haberde var.


Bunu  nasıl mı  yapıyorlar ? google KOSGEB  kelimesi ile  ilgili  reklam  vermenin  maliyeti 0,7 kr ve dergi satışı ve telesekreter kızlar ile  hibe  vaat edip esnaftan aldıkları para kişi başı 799  tl yani 100 katı  kazanç.

Telefonda kimse size  hibe alamaz .İnternete reklam  veren sözde  danışman firmalara inanmayın.

Hibe Dolandırıcılarının tuzağına düşmemek için aşağıdaki  bölümleri okuyabilirsiniz;

TSE  HİZMET  YETERLİLİK BELGELİ VE MARKA  TESCİLLİ DOLANDIRICILIK

TÜRKİYE  BÖYLE  DOLANDIRICILIK GÖRMEDİ TÜRKİYE'DE BİR İLK 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder