HAKKIMDA

Fotoğrafım
Yanlış anlamayın eşek değilim fakat ne yazık ki üst üste 2 defa hibe almak için sözde danışman firmalar tarafından dolandırıldım olmadık şey başıma geldi. Hibe alma vaatleri ile yanıltıldım ben yandım siz yanmayın diye bütün çabam. Adım Sinan 43 yaşındayım. Adanalıyım.İstanbul’da yaşıyorum.2 çocuğum var.2 yıllık gıda bölümü bitirdim,kendim hakkında diyeceklerim bunlar. Dolandırıcı Danışman Firmalar tarafından 2 defa dolandırıldım.Bu blogda sizleri bu rezil hibe dolandırıcılarına karşı uyarmak ve Devlet yetkililerini bu dolandırıcılara karşı yasal işlemleri başlatmak üzere haddim olmadan göreve çağırmak istedim. Sizler için yaptığım araştırmalar neticesinde elde ettiğim ip uçlarını ve başımdan geçen acı olayı burada paylaşacağım. Benim için iş işten geçti bari siz yanmayın… Telefonda kimse size hibe alamaz .İnternete reklam veren sözde danışman firmalara inanmayın. Hibe Dolandırıcılarının tuzağına düşmemek için aşağıdaki bölümleri okuyabilirsiniz; TSE HİZMET YETERLİLİK BELGELİ VE MARKA TESCİLLİ DOLANDIRICILIK TÜRKİYE BÖYLE DOLANDIRICILIK GÖRMEDİ TÜRKİYE'DE BİR İLK

26 Ocak 2016 Salı

İNC GİRİŞİM (MEŞHUR KOBİ ASİSTAN )











Bir diğer danışmanlık firması meşhur İNC Danışmanlık .Üstelik insanları dolandırıcılara karşı uyarıyor helal  olsun, tebrik ediyoruz.O da bizim gibi  ve KOSGEB gibi kötü niyetli ve kendini  danışman firma diye  tanıtanlara savaş açmış.İNC  danışmanlığı bizim gibi da insanları  hibe  dolandırıcılarına karşı uyardığı için tebrik ediyoruz.

Hepimiz  KOSGEB 50.000 tl faizsiz  kredi desteği için  google  KOSGEB Kredi Desteği  yazdığında  bu  firmanın  reklamlarına  tıklayıp KOSGEB diye  bu firmanın web sitesine muhakak girmiştir. Onlarda KOSGEB gibi  dolandırıcılara savaş açmışlar )....  Devlet hibe  ve  teşvikleri ile  ilgili  google  reklam  verip insanlar google'da  Devlet kurumu  aradıklarında onların web sitesine giriyor. Sonrada olanlar oluyor bu firmanın  müşterilerinin yorumları  aşağıda   ben kararı size  bırakıyorum.

Bu firmaya sakın dolandırıcı  demeyin çünkü onların TSE Hizmet Yeterlilik Belgeleri ve Marka Tescilleri var.Aşağıda   bazı nankör müşterilerin  böyle  önemli bir danışmanlık firması olan INC danışmanlık firması hakkında  yazdıkları var .Kaynak; www.sikayetvar.com
Yapılan  yorumlar  yazanları bağlar.Bize  göre Türkiye'de en büyük, en  büyük olan KOBİ- LİNE  adlı  danışman firma  gibi en büyük danışman firma  INC Girişim.
KOBİ-LİNE adlı Türkiye'nin En Büyük Danışmanlık Firması  CEO'su zaten INC danışmanlıktan çalışıyormuş zamanında.öğrenmek için tıklayın. KOBİ LİNE Danışmanlık .

Danışmanlık ücretleri biraz  pahalı olabilir, piyasada 7.550 tl'den kosgeb  girişimcilik  desteğini alacağını vaat eden sözde danışman firmalarda var.Ben sözü fazla uzatmadan aşağıda müşteri yorumları ile sizi  başbaşa bırakıyorum.Bu firmaya  bir not verecek olsam tabiki de 10 üzerinden 10  veririm.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder